http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

15 mar. 2010

O intamplare...

Cand am ajuns la mami, primul lucru cu care m-a intampinat a fost acela ca trebuie sa-mi spuna ce-a mai visat.
Am rugat-o sa-mi dea putin ragaz sa dau cainelui, pisicilor si gainilor de mancare, deoarece ma intampina toate de la poarta-mai putin gainile-care-mi cunosc masina si trebuie sa le dau atentia necesara, dupa aceea sa ma ocup de mami.
Mi-a povestit de o femeie care avea multe guri de hranit si fiecaruia-i dadea bucatica care i se cuvenea.
Ce s-a gandit femeia? Daca ar muri unul dintre copii, ea ar avea mai mult pentru ea. I s-a indeplinit dorinta. A murit un copil, dar si portia lui de mancare s-a dus.
Concluzia mamei e ca atat bunica mea, mama ei, cat si ea, nu s-au gandit vreodata sa le moara vreun copil ca sa aibe (corect-sa aibă) ele mai mult pentru indestularea proprie.
Cu aceasta ocazie, vreau sa amintesc ca mama ne dadea noua partile bune dintr-un pui, iar ea manca, de multe ori, ghearele, gatul sau capul puiului.
Mi-a spus ca cea mai mare fericire pentru ea e atunci cand ne vede pe toti pe langa casa parinteasca.
Dumnezeu sa ne-o tina înca ani multi!

Editare:
PS:corectarea de mai sus apartine fratelui meu, Steve.

6 comentarii:

corina spunea...

Draga Disa ce intimplare dureroasa dar si de tras invatatura. Eu am trei copii si citeodata sunt mai neastimparati si-mi mai dau drumul la gura si zic:"Doamne ca m-am saturat de voi"si-mi dau seama imediat ce-am zis si zic repede in mintea mea Doamne iartama ca nu vreau sa se intimple ceva cu ei.Adevarul e ca trebue sa ne stapinim mai bine.
Doamne ajuta!

kis spunea...

Dumnezeu sa binecuvinteze familia voastra!

disa spunea...

@corina, este adevarat ca ne ia gura pe dinainte, dar, asa cum ai spus si tu, trebuie sa ne reprimam acest gand.

disa spunea...

@kis, multumesc, la fel!
Domnul sa se indure de toate familiile !

Solange spunea...

Je te remercie de ta visite sur mon blogue, j'aimerais tellement comprendre ce que tu écris. J'espère que tu me comprends.

disa spunea...

@Solange, je comprends bien.