Treceți la conținutul principal

Un om al rugaciunii

Verisoara mea continua povestea tatalui ei.
"Doresc sa nu stopez lucrarea pe care am inceput-o, de aceea iti mai trimit un aspect al vietii omului lui Dumnezeu, despre care am inceput sa-ti scriu, si care nu este altul decat scumpul meu tata, care a calatorit cu dragostea Domnului Isus in viata lui, facand din aceasta, satisfactia vietii lui, dand totul pentru a nu face nimic care sa-l supere pe Domnul, in ceea ce depindea de el.

Tatal meu, fiind in vizita la mine, in Bucuresti, mergea cu copiii nostri intr-un parc de joaca pentru copii, in apropierea blocului unde noi locuiam. Acolo, se intilnea cu diferite persoane carora nu pierdea prilejul de-a le descoperi tainele mantuirii. Dupa ce s-a intinit cu un militar cu grade, i-a spus omului ca el poate sa pastreze gradele ce le are si dupa moarte, daca se preda lui D-zeu, si umbla in "caile" Lui .
De atunci, omul venea cu copilul sau in parc, se uita dupa tata, fiind dornic sa-i asculte cuvintele blande si pline de miez, afirmand ca el nu a auzit niciodata asa ceva, si, de aceea, sa nu se supere ca il cauta.
Dupa ce a vazut o schimbare in viata omului respectiv, tata l-a adus cu insistenta inaintea Domnului, in rugaciune, si insista in rugaciunile sale de zi si de noapte, mijlocind pentru el, dorind salvarea lui din lumea de pacat.
Trei zile pe saptamana, tata tinea post, si nu exagerez, cand afirm asta.
Zilele lui de post erau miercurea, vinerea si dumineca, astfel ca, postul ii dadea puterea rugaciunii, si il sustinea pe calea catre Cer.
Rugaciunea lui nu era numai ziua, ci si noaptea. Intotdeauna, se ruga cu voce tare. Parca il aud si acum, (nu foarte tare), dar suficient, pentru a fi auzit, astfel ca, odata, un vecin al nostru ni s-a plans ca tatal meu il deranjeaza cu rugaciunile lui. Ne-am cerut scuze si l-am rugat pe tata sa se roage mai incet. Dar.... nu a trecut mult timp, ca acest om a venit si l-a rugat pe tata sa se roage si pentru el asa insistent cum stie el, intrucat unica sa fiica este intr-o situatie dificila, fiind amenintata cu divortul de sotul ei, cu care avea un baiat. Omul a sustinut ca el crede ca numai rugaciunea ii poate salva situatia respectiva.
Tatal meu drag nu l-a refuzat si a inceput sa-i spuna si lui despre Domnul si puterea lui de salvare".
Intr-adevar unchiul era cel mai bun om.
Cand intra cineva la el in casa, nici nu se aseza bine pe scaun, ca unchiul avea aceasta expresie invariabila, adresandu-se sotiei sale: "draga, dat-ai tu ceva de mancare lui cutare?"
Poate ca sarmana matusa nu avea ce sa puna pe masa, dar unchiul trebuia sa imparta cu aproapele sau orice-ar fi fost.
Pentru aceasta darnicie, exagerata, intr-un fel, Dumnezeu i-a binecuvantat familia ca nimanui altuia dintre rudenii.
Darnicia este o mare virtute pe care putini o mai avem in zilele de astazi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE