Treceți la conținutul principal

Imi pare rau...

Astazi, am mers la scoala, la nepotul meu de sora, deoarece l-am mutat anul asta la o alta unitate scolara.

Dupa ce-a sunat de iesire, a venit o profesoara in Cancelarie, unde ma aflam si eu, si era, pe buna dreptate, un pachet de nervi din cauza nepotului meu drag, la care tin ca la copiii mei. Ce facuse? Cand l-a scos la tabla sa raspunda, dupa ce ca nu avea nici cartea, nici caietul, si, bineinteles, nu avea habar de titlul lectiei, a mimat ca-i trage una cu piciorul profesoarei, lucru semnalat pe loc de alti copii, profesoarei. Era normal sa fie suparata! Eu, de moda veche, i-am aplicat o corectie de zile mari, facandu-ma de ras, dar punand lucrurile la punct, in felul meu, in mod intempestiv. Am procedat bine? Cred ca cei mai multi ma veti condamna, dar eu consider ca, daca nu luam astfel de masuri mai putin blajine, ajungem sa ne instruim si educam odraslele la domiciliu, ca profesorii nu vor mai calca prin scoli, si pe motive cat se poate de intemeiate.
S-auzim de bine, dragilor!

Comentarii

Anonim a spus…
stiati ca este interzisa corectia?
disa a spus…
De acord, dar tocirea nervilor adultilor, nu e?
Rodica Botan a spus…
fata mea, please du-te pe blogul meu ca numai ce am dat de o metoda noua de educatie...o sa rizi putin!!!

Intr-o nota mai serioasa la fata mea mai mare i-am explicat in clasa a patra cind a venit acasa si mi-a spus de rinduiala asta noua la scoala ca nu-i voie sa bati copii...i-am pus telefonul in fata si i-am spus sa cheme politia ca o bat cu politie cu tot si miine zi ma duc la scoala si o sa o ia si doamna invatatoare. Si cum ma tineam de cuvint...fata mea m-a crezut...

Fetele mele sint mari si casatorite...si nu li-i s-a intimplat nimic rau...ci dimpotriva!!!
disa a spus…
Rodica, chiar de suntem considerate de moda veche, nu pot sa nu afirm ca metoda corectiei nu ar trebui neglijata.
Ma intalnesc cu fostii mei elevi, si-mi amintesc ca atunci gand meritau cu adevarat, nu-i iertam de cate o chelfaneala. Azi sunt oameni la casele lor, realizati, cu copii mari. Nu s-a facut gaura in Cer pentru o mica "mangaiere". Principalul sa n-o faci cu dusmanie, sa nu sari calul, sa ierti dupa consumarea pedepsei.
Mihaella Gheorghiu a spus…
imi aduc aminte...eram clasa a-4-a si nu imi facusem temele.invatatoarea ne-a scos pe toti ce nu ne-am facut temele si ne batea la palme cu un bat gros.
ca fost elev,ANONIMULE,ACUM II MULTUMESC!A FACUT OM DIN MINE!
atat in scoala generala si liceu cat si in facultate am fost sarguincioasa.ma bucur ca am avut astfel de invatatoare si profesori de scoala veche.a!liceul l-am terminat in 94...pacat,pacat ca nu se da voie la "altoire",prindea bine si se invata respectul!
disa a spus…
mihaella, mama zicea ca cine-si iubeste fetita, nu cruta nuiaua.
Conditia-sa nu-i atingi cu ura, cu resentimente, fara s-o merite.
O sa vezi ca-n secunda urmatoare, te va trata ca prieten si nu ca dusman.

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE