Treceți la conținutul principal

Un final fericit...

O zi speciala in viata mea!
Nu doar prin semnificatia ei, ci, mai ales, c-am petrecut-o in mijlocul familiei mele largite: sot, unul din fii, sora mea, mami, nepotul meu nazdravan, Raul. Era sa-l uit pe Mihai...
Am stat la tara doua zile, deoarece, ieri, sora mea a fost "ajutoare" de bucatareasa la  nunta baiatului unei vecine, apoi, participanta la bucuria mirilor.
Eu am stat cu mami. Seara, mi-am zis ca-i este tare greu surorii mele s-o ingrijeasca pe mami, care e extrem de nemultumita si dificila. Deh, omul batran si bolnav.

Nuntasii au revenit pe la ora trei dimineata. Mi-a facut placere sa ma trezesc de dimineata, o data cu soarele, sa satur animalele: gaini, caine, cele  5 pisici. Am scos hainele de pat la soare, apoi, dupa ce s-a trezit si sora mea, le-am servit micul dejun. Sa fie si ea doamna, macar o data!
Am palavragit, am urmarit programul religios pe Credo. Totul a decurs minunat.
 Fiul meu drag a reusit sa-si faca orele de somn, dragul de el, deoarece eu, mama grijulie, nu-l trezesc cand suna telefonul, desi el imi atrage atentia, in mod insistent, sa-l anunt, dar, cum lucreaza in ture, ritmul lui biologic e tare dat peste cap. Astazi, fiind in alt corp de cladire, chiar ca nu prea-l auzeam nici pe al meu, avand mai multe mesaje nepreluate.
Cand sa plecam acasa, ia cheile de unde nu-s!
Am inceput o cautare nebuna! Toata lumea-cu catel, cu purcel- dupa chei!! Unde-s, unde-s, se intreba fiecare.
Doar mama mea, in nebunia generala, intreba unde este Petrica, fratele nostru, incat, cu toata supararea am zambit. Vorba ceea:casa arde, mama cu ale ei! In treacat fie zis, era a nu stiu cata oara, in ziua de azi !
Noroc ca mai aveam dublura de la chei, dar fiul meu nu voia sa plecam, pana nu le gaseste.
Atunci, lui Raul i-a venit ideea sa-l intrebam pe sotul meu daca nu-s in pantalonii lungi, cu care a venit sambata. Acum, luase o pereche scurti, iar  pe cei lungi ii avea in mana.
Bravo, Raul! Ne-ai salvat! Cheile erau la purtator....
Am facut haz, dupa ce ne-am perpelit atat, incat fiul meu, nostim cum este, ne-a spus ca era pregatit sa mai caute si-n haznaua din gradina, pe care-i place lui s-o foloseasca., ca sa stie ca-i la tara...
Ne-am intoras acasa, transpirati , nevoie mare, eu, mai ales!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE