http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

28 mai 2014

Se aşterne uitarea...

Când pleci "dincolo", te uită şi cei dragi, oricât de mult te-ar fi iubit.
Mama mea a trecut la Domnul, de curând, în luna ianuarie. Am mustrări de conştiinţă că nu mă gândesc zilnic la ea.
Într-o seară, nu de mult timp, când m-am rugat, am amintit-o şi pe ea, cum făceam întotdeauna, de când mă ştiu, şi am avut o tresărire în sufletul meu, dar apoi, mi-am zis că de ce nu... Nu am greşit că am pomenit-o şi pe ea în rugăciunea mea, deşi, draga de ea nu are motive să se roage cineva pentru ea, deoarece toată viaţa a trăit în post şi rugăciune, ba chiar a şi exagerat în acest sens, spre disperarea mea, care o iubeam nespus şi nu doream ca ea să se înfometeze, şi o mai păcăleam uneori, ca s-o fac să mănânce.
Acum, când merg la casa ei, nu mai e acelaşi lucru ca şi când trăia ea. Nu mai am aceeaşi motivaţie...

Niciun comentariu: