Treceți la conținutul principal

Ce-am mai visat

Va spuneam ca a dat boala in familia mea.
Inainte de-a ma imbolnavi, am visat ca intr-o casa se aflau 5 surori moarte, asezate pe catafalc. Se adunase multa lume.
Cand imi aduc aminte visul, a doua zi, stiu ca are o semnificatie. Astept rabdatoare sa vad implinirea si ma rog Domnului sa ma pazeasca de rau, pe mine si pe cei din jurul meu.
Nu a trecut mult si ne-am imbolnavit rau, noi, cele trei surori(nu, de Cehov).
Sora mea a visat si ea ca scria un necrolog. Eu, foarte atenta cu viata alor mei, cand s-a imbolnavit ea de pneumonie, am adus-o la mine, desi eram si eu neputincioasa. Obligatoriu, fara comentarii! S-a mai imbolnavit rau o alta sora de-a mea, o cumnata, nepotelul meu de sora, un alt nepot, al unei alte surori. Intr-un cuvant, un minispital.
In acelasi timp, s-a imbolnavit si Petrica, fratele meu, asa ca a trebuit sa apelam la bunavointa vecinilor, ca s-o ingrijeasca pe mami, imobilizata la pat de mai multi ani.
Recunosc ca si fiul meu cel mare ne-a fost de ajutor, stand in weekend cu bunicuta lui, pe care a ingrijit-o cu mult drag, i-a facut curatenie surorii mele, peste tot, a pregatit mancare:sarmalele i le-a facut o vecina, la ea acasa..
Ce-am mai visat? Inainte de evenimentul tragic din Japonia, am visat ca din partea de nord-est, de la gradina noastra, situata in panta(nu cea a casei, ci una situata pe deal)curgea o apa neagra ca smoala. Era un fel de inundatie a drumului respectiv. Iar ma intrebam ce-o fi, deoarece in 2004, am avut aceeasi reprezentare geografica a evenimentului ca cel din Oceanul Indian. Nenorocirea a venit in Japonia, pe la aceleasi coordonate geografice, ca in visul meu, iar apa nu era tulbure, ca-ntr-o inundatie obisnuita, ci asa cum era culoarea celei ucigatoare a tzunamiului.
Poate ca veti spune ca eu fac asocierile respective dupa intamplarile produse. E adevarat. Nu ma consider o vizionara, doar ca am anumite premonitii, cand cu niste evenimente teribile, la nivel planetar, dar, nu numai.

Redau visul avut in 2004, si prezentat intr-un post, din linkul de la sfarsit.

"În unul dintre visele mele, se făcea că mă aflam în partea de sud al unui loc, care nu avea nici o semnificaţie pentru mine, fiind doar un spaţiu geografic şi atât. Deodată, din stânga mea, adică dinspre est, au venit patru cai călăriţi de patru femei îmbrăcate în hainele lor specifice-tiganci- cu fuste lungi. Caii erau galbeni, culoarea morţii! Aceşti cai s-au îndreptat, într-un iureş nebun, spre nord, apoi, spre vest, brăzdând locul din toate părţile: de la sud la nord, şi de la est la vest. Eu, de teamă, m-am ascuns într-un şanţ, în partea de sud a locului respectiv, ca să scap de acea năvală ameţitoare.

A doua zi, au venit fraţii mei la mine, le-am povestit şi lor, pentru că ştiam că visul are o semnificaţie.

Când s-au întâmplat evenimentele din Asia, cu tzunami, peste două zile, de la visul avut, mi-am dat seama că acesta este înţelesul, şi calamităţile nu se vor opri aici, ci urmează şi altele, la nivel planetar, în cele patru colţuri ale lumii, aşa cum au avut loc în acel an, 2005. Cele mai devastatoare fiind cele din Asia, apoi uraganul Katrina din America, inundaţiile catastrofale din ţara noastră şi cutremurul din Pakistan.

Ce puteam face? Nici eu nu am ştiut atunci ce va fi, şi, chiar dacă aş fi ştiut, cine ar fi luat în seamă? Eu mă bucur că Dumnezeu îmi trimite aceste înştiinţări! Nu mi se spune ce să fac cu ele, nici să le spun, nici să nu le spun. Le constat, cred în ele, şi pentru mine este suficient.
 
Altele: premonitii

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE