Treceți la conținutul principal

Bucuria mantuirii

De la vara mea, Cornelia.
Este duminica seara, si trebuie sa-ti comumnic bucuria zilei de astazi, care trebuie sa o trec la ziua recordurilor, intrucat am facut o performanta in complexul recordurilor spirituale.
Sunt plina de cuvantul lui D-zeu, incat imi vine sa sbor, sa strig in gura mare, sa chem la mantuire pe oamenii care nu-l cunosc si doresc sa vada cat de bun este Domnul, si ce miracole zilnice poate El sa faca.
Am vazut o femeie aruncandu-si bastonul si slavind pe Dumnezeu.
Am vazut oameni predandu-se Domnului, asezandu-se pe genunchi, in fata, implorand pe Domnul sa-i ierte si sa-i ajute sa-L urmeze cu adevarat.
Am vazut pastorul plangand cu lacrimi sincere si plin de putere, punand mainile peste cine mergea in fata (si nu erau putini),l-am vazut sarind peste scaune plin de Duhul Sfant, si, ce este mai important, am simtit puterea Duhului Sfant in viata mea, intrucat nu ma mai doare mana deloc, de o saptamana, de cand a pus mainile pe mine, cerandu-mi videcarea.
Asa transformare a facut in viata lui Gaby, ca nu-l recunosc.Sunt fericita cu adevarat, si nu ma leaga nimic de cele pamantesti.
Doresc sa fiu cat mai aproape de Cel ce e viu, pentru a avea bucuria vesnica, nu numai pentru o duminica sau doua, cum a fost exceptia aceasta, ci pentru vesnicie.
Te rog scrie-mi ce mai este pe la voi!

Comentarii

hannah a spus…
Ai un bebe?
Hai sa-l facem vedeta. Trimite poze, videoclipuri si noi il postam pe acest blog.
http://dragostedecopil.blogspot.com
In urma voturilor cel mai kool bebe primeste cadou =reclama 1 an de zile pe 50 de bloguri ultrakool=
Ce zici ?
Asteptam pozele cu copilul tau sau cu copii tai daca vrei ...

campania kool kid
Trimite-ne e-mail pe directordebloguri@gmail.com
Iata cateva dintre blogurile si site-urile pe care ii vom face reclama in afara de acesta:
http://voislabi.blogspot.com
http://www.ropublica.ro
http://faexcursii.blogspot.com
http://pasiunepentruflori.blogspot.com
si inca.....multe multe...
In campanie pot participa toti copii pana la 18 ani :))

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE