http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

8 mai 2009

M-am legat la cap...

Acum cateva zile, mi-am luat o piscina. Am avut discutii cu ai mei ca unde s-o instalez, ca nu e loc, ca o fi, c-o pati!
Pana la urma, am gasit locul adecvat, dar am alta bataie de cap, ca trebuie amenajat acel locsor, asa ca, daca m-am legat la cap cu piscina, o sa trebuiasca sa rezolv si cu amplasamentul.
Cand totul va fi gata, toti se vor bucura de binefacerile apei si ale soarelui, iar eu, vazandu-i fericiti, voi uita de inconveniente.
O sa va aduc o poza, cand totul va fi gata.

4 comentarii:

mihaella spunea...

super!cum sa fie discutii?asa ceva e binevenit.o sa fie o oaza de bucurie.

disa spunea...

@mihaella, la inceput sunt discutiile, dar eu trebuie sa am ultimul cuvant, in situatii de genul acesta, si, fii sigura, ca nu ma dau batuta, spre disperarea lor, iar in final, totul se termina cu bine.

mihaella spunea...

or sa vada ce frumos e.si o sa le placa

disa spunea...

acum s-au mai inmuiat, ca nici nu se putea altfel cu mine.