Treceți la conținutul principal

Un comentariu ce m-a binedispus

Acum ceva timp, am scris o carte despre familia mea, ale carei randuri au fost, la inceput, niste mazgaleli intr-o agenda, unde-mi tineam jurnalul.
Mai tarziu, am transcris si facut adaugiri pe computer, si asa mi-a venit ideea sa public aceste ganduri, pentru a face o bucurie alor mei.
Astazi, spre surprinderea mea, am primit un mail de la rudeniile unei verisoare ale mele, care avea cartea si a fost citita si de peroanele mentionate.
M-am bucurat nespus ca s-au regasit si ei in intamplarile descrise, si si-au manifestat bucuria in paginile care urmeaza.

"Draga mea,
Am in fata mea cartea "Radacini" care a fost citita si rascitita de Cornelia, verisoara ta, si la indemnul ei, de a-i cunoaste mai indeaproape familia, am citit-o si eu. Iti comunic pe aceasta cale ca imi este greu sa astern pe hirtie tot ce mi-a lasat in minte firul amintirilor tale prezente in aceasta carte. Ele au valoarea unui sir de perle asezate pe un fir de aur.Numai crestinul nascut din nou in satul Romanesc poate sa simta si sa traiasca tot ce reda cartea ta.
Titlul este ales cu multa inspiratie.
Citind cartea, m-am regasit printre personajele tale. Cartea te capteaza de la prefata pana la ultima fraza.In fiecare povestire te gasesti sub o forma sau alta. Tratezi problemele de la un simplu individ la colectivite. Te zideste si iti intareste credinta pentru a putea lupta cu valurile vietii.
Uneori, aveam impresia ca mi-ai plagiat intimplarile copilariei mele in familia mea care era deasemenea numeroasa, cu probleme materiale, dar cu D-zeu alaturi si la bine si la rau.
Cartea o sa ti-o pastrez in biblioteca mea, alaturi de alte carti care nu-si pierd valoarea.
Ai reusit sa lasi in inimile noastre, a mea si a sotiei mele, un valoros material, care va fi un izvor de inspiratie pentru generatiile viitoare .
Noi de indemnam sa continui, inmanunchind o noua lucrare cu povestiri adevarate despre familiile noastre . Te felicitam si dorim sa ne scrii. As dori sa comunicam pe aceasta tema. Te sarutam si iti dorim succes deplin."
Fam. ...

Precizez ca multe intamplari, din cartea respectiva, le-am postat in acest blog, avand ca eticheta:"Radacini".

Pour http://amuse1.blogspot.com/
Un commentaire qui m'a fait du bien.
Il ya quelques temps, j'ai écrit un livre sur ma famille, dont les lignes ont commencé, certains ecritures dans un calendrier. Plus tard, j'ai transcris et fait adjonctions apportées à l'ordinateur et plus tard j'ai eu l' idée de publier ces réflexions pour faire bonheur aux miens.

Aujourd'hui, à ma grande surprise, j'ai reçu un mail a propos de ce livre, d'une personne qui habite aux Etats-Unis, et a lu le livre et fait quelques precisions au sujet du livre.

«Ma cherie ,
J'ai devant moi le livre "Roots", qui a été lu et relu de Cornelia, ta cousine, et je l'ai lu aussi. Je parle de cette manière que je trouve qu'il est difficile de s'engager à papier tout ce que j'ai laissé dans votre esprit au fil des souvenirs de ce livre. Ils s'élèvent à une rangée de perles sur un fil d'or.
Seulement le chrétien né de nouveau, dans le village roumain, peut se sentir vivre et jouer tout votre livre. Le titre est choisi avec beaucoup d'inspiration. En lisant le livre, je m'ai retrouvé parmi les votres . Le livre vous saisit de la préface à la dernière lettre, en chaque histoire que vous trouverez sous une forme ou une autre.
Traiter les problèmes à partir d'un simple individu de la société et renforce votre foi pour combattre les vagues de la vie.

Parfois, je pense que vos souvenirs ont plagie les miens, parce que mon enfance, ma famille a aussi été nombreux, avec les matériaux, mais avec Dieu pour le meilleur pour le pire.
Le livre sera tenu dans ma bibliothèque, avec d'autres livres qui ne perdent pas leur valeur.
Vous avez réussi à laisser dans nos cœurs, le mien et mon épouse, un précieux document, qui sera une source d'inspiration pour les générations futures. Nous sommes invités à procéder, connectez un nouveau travail avec de vraies histoires de nos familles. Je tiens à te féliciter et a proposer à écrire d'autres livres. Je souhaite communiquer sur ce sujet.
Je vous embrasse et vous souhaite plein succès. "

Mention: de nombreux événements de ce livre j'ai les posté dans ce blog, avec l'étiquette: "Roots".

Comentarii

Muse a spus…
Un lien pour la traduction de cette page me permettrait de suivre ces écrits...
disa a spus…
Merci, Muse.
J'ai essaye de traduire et t'ai envoye le lien.
Muse a spus…
Pour que tes lecteurs puissent traduire ta page dans leur langue, va sur ce lien :http://www.leblogger.com/2009/07/traducteur-blogger-drapeau-widget.html


J'avais utilisé la traduction Google Mais merci pour ce travail.

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE