Treceți la conținutul principal

S-a dus la Domnul, verișoara mea draga

Au trecut, deja, vreo trei saptamâni, de când verișoara mea primara, Elena, fiica mătușii Sofica, sora mamei mele, a trecut in lumea celor drepți.
Era o ființa luptătoare, care a cunoscut destula suferința, dar nu s-a revoltat, nu a vociferat, ci a privit totul cu destula seninătate.
A învins un cancer de sân, finalizat cu o ablație totala, apoi, mai târziu, i s-a descoperit o tumoara ce-i afecta nervul optic. S-a operat, dar după câțiva ani, au apărut alte tumori, tot pe creier.
In acest an, a mai suferit trei operații, a stat in coma trei luni. Dumnezeu, si de data asta, a readus-o la viata, dar, din dorința legitima de a se vindeca complet, a fost dusa la un centru de recuperare motorine si logopedica. Aici, dintr-un zel prea mare al ei si al medicului, după o săptămana, probabil, un cheag a plecat si s-a oprit la plămâni. Nu a mai fost, de data asta, la fel de norocoasa si, atât i-a fost.
Dragul ei fiu, Ovidiu, care a îngrijit-o cu mult devotament, in toată perioada menționata, a rămas singur, fără părinți, fără frați, doar cu neamurile mamei sale, care si ele si-au îngrijit sora si cumnata, cu multă dăruire.
M-am întristat nespus, deoarece, eu împreuna cu verișoarele mele maternale, ca paternale nu am, ne-am înțeles si iubit foarte mult.
Odată cu ea, a dispărut cea de-a patra persoana dintre verișoarele mele. Primul a fost băiatul mătușii Rafila, cel care a inceput șirul trecerii in neființa a persoanelor menționate.
Dumnezeu sa-i odihneasca! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE