http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

23 oct. 2013

Fratele bunicului meu maternal

Azi, am mai aflat despre un frate al bunicului meu maternal. Cine ştie să-mi spună cum îl cheamă. A stat mult în Rusia, după primul razboi mondial. Când a revenit, s-a stabilit în Moldova. Îmi aduc aminte de fiica lui, mătuşa Sofica care venea adesea pe la sora mamei mele, mătuşa Rafila. Ar avea o fiică-pe Dana...
Aştept amănunte de la cunoscători.
Adrian, ce zici?

2 comentarii:

Adrian spunea...

Din pacate nici mama mea nu te mai poate ajuta. A trecut la Domnul pe 20 octombrie. Dumnezeu sa o odihneasca!

disa spunea...

Condoleanţe, dragul meu Adrian.
Dumnezeu s-o odihnească!
Îmi pare nespus de rău, că doar mai avea încă mulţi ani de trăit.
Mămica mea scumpă nu ne mai cunoaşte, nu vorbeşte, dar i-au rămas funcţiile vitale foarte bune.
Vorbim când vii în ţară.