http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

6 sept. 2013

Strănepoţii mamei, in total, 6

Eu nu am nepoţi.
De la Iosif are 3 strănepoate. Andreea, fiica Cosminei
                                             Bianca, fiica Cosminei.
                                             Karina, fiica lui Adrian
De la Ştefan are o stranepoată, Andreea Iulia, fiica lui Paul.
De la Ioan are  2 stranepoţi, Alex şi Cristian, copiii lui Cătălin.
                     1 strănepoată, Larisa, fiica lui Cosmin.

Voi reveni cu precizări, pe masura ce apar fericitele evenimente.
A trebuit sa le mentionez, deoarece, azi, mâine, nu-mi voi mai amiti nici eu numele celor din familia mea. Alzheimer se moaşteneşte, nu?



2 comentarii:

Adrian spunea...

Boala Alzheimer e diferita de varianta senila. Cea Alzheimer apare mai devreme la 50 - 60 de ani si are componenta genetica. Pe cind cea senila o sa cam apara la mai toti cei ajung sa traiasca virste respectabile

disa spunea...

Stiu, Adrian. Am o persoana cu BA, declarată. Primele simptome, la 72 de ani, iar mama measuferă de dementă senilă. Le-am studiat în amănunţime.
Luăm legătura pe adresa pe care mi-ai dat-o. Merci!