http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

6 sept. 2013

Date confirmate despre copiii bunicii mele maternale

Am primit precizările de mai jos, în legătură cu familia mamei mele, de la o verişoară, fiica mătuşii Rafila, sora mamei.
"Draga mea,
Am vrut sa-ti fac o precizare pe care eu  o cunosc in legatura cu bunicii nostri.
Datele primite de la Adrian sunt reale, cu mici mentiuni. Mama si respectiv matusa au fost in total 8 frati, dintre care noi am prins patru, restul au murit mici sau unii mai mari, cum e cazul matusii Maria care a murit la varsta de 25 ani, in Bucuresti . Ea a avut intr-adevar diabet si s-a taiat la deget.
Mama a fost la imormantarea ei cand Milut a fost mic.(anul  1934). Sunt adevarate toate datele cu exceptia ca au fost 2 Iosif, unul acela care a murit mic, la doar 3 luni, si al doilea, unchiul Sâvuc pe care il stii si care a fost cel mai mic si a fost mostenitorul lor.
Unchiul Constantin a murit la varsta de 16 ani si a avut ciroza. A fost foarte destept si mama imi spunea ca atunci cand a venit de la spital, era fericit ca isi punea manile dupa curea si nu avea apain corp, pentru ca o scosese. Daca il chema Loghin, pe unul dintre ei, imi pare bine ca stiu acum, întrucât se potrivesc exact
socotelile cu cele spuse de mama.

Ordinea fratilor este: Maria, Iosif 1, Loghin, Sofica, Rafila, Constantin, Sabina,si Sâvuc (Iosif 2).
Eu imi amintesc de familia Jeler, familia bunicii, de la Ena, sora mea, intrucat au fost in tara si s-au intalnit si s-au imprietenit.
Imi pare bine ca mai aflu vesti despre cei care nu mai sunt si despre care nu mai avem posibilitati sa aflam nimic.

Faptul ca au fost 8 copii o stiu din gura bunicii cand stateam la ei si o intrebam:
-De ce, buna, ti-au murit mici toti baietii?
Ea spunea ca:
-Asa a vrut D-zeu...
 Deci e corect numele Loghin intrucat ti-a transmis si data lui de nastere si data mortii.
Te sarut si iti doresc deplin succes!
Cornelia"

Niciun comentariu: