http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

22 aug. 2011

Am distrus o iluzie...

Mamica mea nu se simte prea bine. Mai precis, nu are pofta de mancare.
Poate c-a obosit, deoarece, sambata, a vorbit foarte mult. Despre ce, va intrebati? Despre maritis... Al ei!!!
E drept ca si eu i-am cantat in struna, fiindca, se zice ca asa trebuie sa procedezi in cazul bolii ei.
Totusi, in final, i-am spus ca, la varsta ei, nimeni nu se mai casatoreste.
Acum, imi pare rau ca i-am distrus o iluzie...

2 comentarii:

Anonim spunea...

de prost gust.EU sint una dintre mamici care se pregateste pt nunta ei.Dar stii de ce?? Am divortat de fostul meu sot care era"crestin" dar care ma batea,ma insela cu alte femei,nu numai ca nu-mi dadea salariul dar il pretindea pe al meu.Pina intr-o zi cind am fost la un pas de moarte(mi-a pus perna pe fata sa nu ma auda vecinii ca tip) atunci am decis sa vorbesc cu pastorul bisericii care chiar m-a sfatuit sa-l las.M-am rugat si Domnul a facut sa-l intilnesc pe tatal fetitei mele,nu a mai fost casatorit si nu are copii, nu am luat sotul nimanui. Asa ca ATENTIE. Am vazut ca ai multe nepoate, i se poate intimpla orcui

disa spunea...

Nu-i cazul mamei mele. Ea are 90 de ani, imobilizata la pat, si chestia cu maritisul e doar o manifestare a bolii ei.
Nu are doar nepoate, ci si stranepoate...