http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

18 iul. 2011

Apa, soare, verdeata...

Asa arata piscina mea, doar ca are dimensiuni mai mici: 3,67 m/0,67m.
E suficient de mare pentru mine, care am fobie fata de apa. De aceea nici nu am invatat sa inot. Sunt singura din familie care nu practica acest "sport".


De ceva timp, mi-am pus in functiune piscina. Cu oarecare tărăgăneală, deoarece, ca sa ai apa curata tot timpul, e ceva de munca. Noroc cu sora mea, care e in concediu si se ocupa de acest aspect. Asa ca, avem o apa limpede ca si cristalul. E calda de poti framanta paine cu ea.
Saptamana trecuta, m-am balacit de mai multe ori pe zi. M-am cam prajit, fiindca nu credeam ca, daca am corpul acoperit de apa, ma inrosesc. Acum, am luat o pauza, sa-mi vindec roseata.
Cum zice sora mea, nu ne mai trebuie sa mergem niciunde, atat timp cat avem soare, verdeata, apa. De ce sa dam banii altora, cand putem sa-i cheltuiem pentru noi.
Cu o asa optica, ca a ei, se duce de rapa turismul doamnei Udrea...

Niciun comentariu: