http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

1 dec. 2010

O dilema

E o "ea"...-aici, va povesteam despre animalutul fiului meu.

Acum sunt in dilema. CREATURA A FACUT O "CRIMA". A alergat gainile prin gradina. Cocosul, fiind mai incet de picior, a fost prins de catea si i-a smuls capul. Normal ca sora mea s-a suparat foc si ne-a dat ultimatum sa luam animalul si sa ne spalam pe cap cu el.

Eu nu m-am suparat si am inteles situatia, doar ca fiul meu care ar ocroti toti cainii de pe planeta, ne-a spus ca sa-i mai dam un ragaz de o saptamana ca sa rezolve situatia.

Eu il cunosc si stiu ca vrea sa tergiverseze situatia ca "locatarul" sa ramana la casa noastra.

Voi cum ati rezolva situatia?

4 comentarii:

Loredana spunea...

complicata dilema. daca vreti sa pastrati noul prieten cred ca trebuie sa ii gasiti o locuinta noua. altfel va fi dificil de imoacat amandoi. da si tu sfoara intre prieteni, poate are cineva curte si vrea sa ii ofere adapost.

disa spunea...

Loredana, e greu sa impaci si capra si varza.
Voi reveni cu amanunte.

mihaella spunea...

as inchide gainile....

disa spunea...

@mihaella, nu eu sunt sefa...