http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

18 aug. 2010

Ultima lucrare

Curtea noastra de la tara, pana mai ieri plina de iarba si flori, acum este un santier. Peste tot: moloz, lemne, tigla.
Vreo furtuna a ravasit totul? Nu! E ultima actiune a surorii mele careia i-a venit ideea sa schimbe tigla de pe bucatarie, sa inalte constructia cu 2 randuri de boltari. Bine, fie! Mi-a promis ca va fi ultima lucrare. Sper...
In doua, trei zile totul va fi gata. Mie mi-a revenit sarcina sa dau de mancare lucratorilor, si, credeti-ma, suntem destui, cu ai mei membri de familie, care sunt doar privitori, din anumite motive de sanatate.
Mama a fost cea mai suparata, deoarece neputand s-o scoatem afara, curioasa din fire, ca ce-i atata vanzoleala, a trebuit sa-i explic detaliat care e pricina.
Cand totul va fi gata, voi posta o poza, ca sa vedeti de ce-am fost in stare. Stiu ca fratele meu de la Sibiu abia asteapta.

2 comentarii:

elena spunea...

Poze noi? Încă nu?

disa spunea...

cat de curand...