Treceți la conținutul principal

Iata, ce-am mai gasit...

Am mai gasit aceste randuri despre fratele meu, Petrica, cel pe care vi-l prezentam in postul anterior:


"Toţi fraţii mei au fost deosebiţi. Petrică-Pit, ultimul băiat, avea doar 2 ani, când recita o mare parte din poezia Luceafărul a lui Eminescu. Ştia, pe la 4 ani, să calculeze din 2 în 2 până la 2000 şi ceva. Nimeni nu ştia cum face să ţină minte sau să judece. 
        El avea să fie, peste ani, binecuvântat de Dumnezeu cu daruri speciale, duhovniceşti, care i-au creat un statut special, în relaţia lui sufletească cu Tatăl Ceresc şi cu semenii săi, dar i-au adus şi necazuri în familie, deoarece aceste taine nu sunt înţelese şi sunt greu de acceptat de cei din jur. Eu ştiu şi-l înţeleg foarte bine, deşi îmi pare rău că nu se poate bucura şi el, ca toţi muritorii, de fericirea lângă fiinţa dragă, Liliana, de care s-a despărţit pe motive de credinţă. De fapt, ea a intentat divorţul. Ea nu a putut să accepte ideea ca el să fie pocăit şi ea să nu se mai poată duce cu el la distracţii. Însă,ceea ce experimentează el suplineşte din plin orice altă bucurie pământească.
Trebuia ca măcar el să ducă mai departe flacăra credinţei adevărate, aşa cum a dus-o tatăl meu, până la moarte. Acest lucru compensează, cu vârf şi îndesat, tot ceea ce cunosc oamenii obişnuiţi în viaţă, deşi mulţi nu înţeleg şi cred că, dacă el nu are onoruri pe acest pământ, este sărac ! Este fals ! Bogăţia sufletească nu poate fi egalată de toate comorile acestei lumi ! Soţia lui, Liliana nu a ştiut ce pierde, şi, dintr-o încăpăţânare prostească, a schimbat acest om minunat cu un pierde-vară. 
Cum nu ştim, în viaţă, să preţuim comorile pe care ni le dă Dumnezeu, şi alergăm după cai verzi pe pereţi…La urmă, suportăm consecinţele propriilor noastre rătăciri".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE