http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

8 mar. 2010

Sa fiu mai atenta!

Trebuie sa scriu mai des pe acest blog, deoarece cei dragi mie, plecati prin tara sau pe alte meleaguri, cand doresc sa afle vesti despre ce s-a mai intamplat pe la casa parinteasca, viziteaza acest blog.
Nu doar atat, ci e necesar sa fiu foarte atenta la ceea ce scriu, ca nu scap necarcotita si corectata-ceea ce e foarte bine, prin prisma mea-, dovedind ca ei citesc cu atentie tot ceea ce scriu eu.
Unii plang, citind micile mele postari, altii se amuza copios, cum e si cazul fiului meu, care ma suna din 10 in 10 minute, ca sa-mi mai aminteasca cate ceva...sa-mi spuna ca pe un anumit caine il chema altfel, ca o anumita intamplare s-a derulat in alt mod...
Deh, mai incurc si eu numele nepotilor mei, daramite pe cel al cainilor...

2 comentarii:

corina spunea...

Ce dulci sunt amintirile si ce placute iar ce e mai important ca ne inmoae inimile!Noapte buna iti doresc Disa.

disa spunea...

@corina, multumesc de urare si vizita!
Te mai astept!