http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

18 ian. 2010

O poezie spusa de buni

Fiul meu cel mare si-a iubit nespus strabunica, si, de cate ori si-aduce aminte de ea, are lacrimi in ochi.
Astazi, intalnind o femeie din satul meu natal, una a lu' Roma (pe socrul  ei il chema Romolus si de aici, porecla), stranepotul bunicii mele m-a pus sa postez aceasta poezie pe care i-o spunea adeseori buni:

Roma, Roma "ferbe pere",
Tandali vine si cere,
Roma, Roma nu se-ndura,
Tandali vine si fura.

Nu stiu de ce are o asa semnificatie pentru fiul meu, dar stiu ca el a iubit-o pe strabunica lui, ca nimeni altul, si-si aduce cu drag aminte de ea, si pentru el, sunt amintiri scumpe orice ar veni de la ea.
Buni a murit la varsta de 89 de ani, satula de zile.
Vedeti aici mai multe despre bunica mea si strabunica lui Dadi, fiul meu.disa-Radacini-buni

2 comentarii:

Muse spunea...

un petit passage ici après un week end que je veux de repos... Tes chats, d'une part, la famille comme on aimerait l'avoir et la poésie..trois choses que l'on partage!

disa spunea...

Merci, Muse, vous etes vraiment très gentille.