http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

29 ian. 2010

Mama-Adriana Stoica



Iubirea de mama o simt si acuma,
De cand ea la piept cu drag m-ocrotea,
Cu lacrimi pe fata, mereu a mea,
La Domnul Isus pentru noi se ruga:

O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez,
O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti.

Iubirea de mama-i alaturi de tine,
In vorbe, in umblet, o simt tot mereu,
Aproape-i de mine, in orice-ncercare,
E mama, oricand, la bine si la greu.

O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu,
O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu!

Iar chipul tau, mama il port tot cu mine,
In negura noptii, prin vant sau prin ger.
Purtat-ai pe brate o fiinta dorita,
Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu.

Refren:
O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu,
O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu.

Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare,
Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat,
Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua,
Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas.

O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!
O, mama, o, mama, eu, niciodat`n-am sa te uit!

3 comentarii:

ilie cauni spunea...

Am o mama bună cu suflet de aur car ieam greșit cât am necăjit aș putea să mă certe ssa mă strângă în brațe dar sunt departe dar mereu va fi cu mine căci iubirea ei mă în conjoara iea e mamika mea iubită un înger ce Dumnezeu mio dat să fie iea mamika mea

ilie cauni spunea...

O mama dulce cât de frumoasă poți fi când zâmbești când mă iei în brațe mă simnt bine cuvântata manile tale îmi șterg lacrimile și okhisori tai balnd se zăresc bine cuvântările sunt fericită ca tu ești mămică mea ce mieai dat vieață neai crescut cu greu dar tu mămică mereu ai avut grijă de noi cât mie de greu ca nu ești lângă mine cât ami porți dor si așteptând lângă poartă cu lacrimi în ochișor te iubesc mami

ilie cauni spunea...

O mama dulce cât de frumoasă poți fi când zâmbești când mă iei în brațe mă simnt bine cuvântata manile tale îmi șterg lacrimile și okhisori tai balnd se zăresc bine cuvântările sunt fericită ca tu ești mămică mea ce mieai dat vieață neai crescut cu greu dar tu mămică mereu ai avut grijă de noi cât mie de greu ca nu ești lângă mine cât ami porți dor si așteptând lângă poartă cu lacrimi în ochișor te iubesc mami