Treceți la conținutul principal

De-ale " danturii"

Desi am publicat acest articol si pe http://disa-amestecate.blogspot.com/
vreau sa afle si rudeniile mele, care stiu ca citesc acest blog de familie, situatia traumatizanta prin care am trecut inainte de Anul Nou.

Oricand nenorocirea se poate abate asupra ta....

Inainte de Anul Nou, am suferit o operatie la un dinte de pe maxilarul superior.
Ei, si? Zilnic, oamenii trec prin astfel de situatii, veti spune... De acord, dar nu mi-as fi imaginat ca aceasta experienta putea fi ceva de calvar!

Pentru ca durerile si inflamatia incepusera inainte de Craciun, cand doctorita mea era in concediu, eu ce era sa fac? Am luat antibiotice-ampicilina-asa cum stiu ca se face, m-am dus la urgenta, unde mi s-a spus ca sa astept pana luni, deoarece, de sarbatori, nu se fac radiografii, ca lucrarea pe care tocmai mi-o pusesem e "frumoasa", si-i pacat s-o "gauresc"...

Bine! a venit ziua de luni si doctorita mea, care ma trateaza, mi-a gaurit doi dinti sa-mi rezolve problema, si, nereusind, m-a trimis la radiografie, iar concluzia; nevoia de rezectie, de care am aflat ca se numeste "apicala".

Am sunat, m-am programat, si ajunsa la chirurg, in alt oras, cica, e cel mai capabil, mi s-a completat fisa, m-a intrebat de bolile de care sufar, si am ajuns sa-mi faca anestezie.

Eu aveam inflamatie pana spre radacina nasului, si, cand mi-a infipt acul exact acolo, am urlat din rasputeri! Am avut senzatia ca mi-a introdus un fier inrosit in gingie.

Vazand atitudinea mea, medicul m-a tratat ca pe ultima taratura, spunandu-mi ca el m-a intrebat daca sufar cu nervii si nu i-am spus ca da.

Bine, ce sa mai zic? Nu ma mai gandeam la orgoliul sifonat, ci la faptul ca trebuie sa ies din acest infern.

A inceput operatia: am simtit totul, ca si cand ar fi fost pe viu, deoarece anestezia nu a "prins" din cauza infectiei. Cat a tinut "sedinta", eu am strigat incontinuu de durere, iar medicul facea" curatenie" si credeti, ca avea ce, iar asistenta "aspira, aspira, de cateva ori...

Pe la mijlocul timpului de rezectie, mi-a mai infipt o injectie in obraz, de data asta, si nu dupa mult timp, m-a cusut, ceea ce n-am mai simtit, si s-a terminat...

In final, cu durerea fizica si psihica, i-am multumit medicului, i-am urat An nou fericit, dar nu voi uita niciodata acea experienta.

Fiul meu, care astepta la usa salii de operatie, a suferit si el alaturi de mine, a fumat mai multe tigari, si si-a zis, in sinea lui, ca suntem o familie de "cenestopati"...

Din fericire, post-operatoriu, lucrurile au evoluat bine, si marti, voi merge sa-mi scoata firele...

Sanatate multa! Mergeti la dentist, cat de des!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE