http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

6 dec. 2009

"Dezbinare"

Pe cat suntem de uniti in alte probleme ale vietii, pe atat suntem de dezbinati cand e vorba de vot.
Recunosc ca unii dintre membrii familiei mele au o anumita optiune, iar altii, cum e si normal, au alta simpatie.
Eu nu am incercat sa-i influentez, in acest sens, desi, in general, am ascendent asupra lor.
Recunosc ca nu ma las lamurita de ai mei, din propria familie-sot, copii-, nu de cei din marea familie, adica de copiii si nepotii mamei mele.
Imi place sa judec cu mintea mea si nu cu a altora, asa cum se intampla cu multi dintre semenii mei.
Cu multi ani in urma, a candidat la locale cel mai bun prieten al familiei. Era un om foarte bun, dar, in calitate de edil, nu-l vedeam a fi cel mai potrivit, si nu l-am ales. Pe parcursul mandatului sau, am constatat ca nu ma inselasem.
Cand e vorba de politica, religie, nationalitate, dragoste, e bine sa nu te hazardezi in discutii, daca vrei sa nu fi pus cu botul pe labe...

4 comentarii:

Geocer spunea...

Eu am renuntat de multa vreme sa mai discut politica cu familia sau cu prietenii.

disa spunea...

Bine faci!
Nici eu nu ma hazardez, dar sunt provocata.

tanette spunea...

Je ne comprends pas ta langue mais je te remercie pour ton passage chez moi.

disa spunea...

merci de ta visite, tanette!