http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

26 sept. 2009

"Paine cu slanina"

Ieri, mama imi povestea de-o intamplare din tineretea ei, cand se afla la parintii ei, si-au scos "aiul"-usturoiul din pamant si l-au intins la soare.
Prin curtea lor era un drum de trecere pentru oamenii din sat, care mergeau la terenurile lor. Ca atare, niste baieti au trecut pe acolo, s-au asezat in curte si-au scos slanina din genti-oare erau genti pe atunci?-si au inceput sa manance cu usturoi de la bunica mea. Numai ca, dupa ce s-au saturat, n-a fost suficient, ci au inceput sa-si puna si-n genti-straiti(dupa mine), ceea ce l-a infuriat rau pe bunicul meu, care a inteles ospitalitatea, dar nu in asa hal incat sa ramana el fara usturoi.
La finalul povestii, mama mi-a spus c-a visat aceeasi intamplare si in noaptea precedenta.
Ma intreb: oare ce-a povestit ea nu era tot o inventie a mintii ei?
Oricum, ma bucur ca-si pune mintea la contributie, fie cu vise, fie cu intamplari traite aievea.

7 comentarii:

Muse spunea...

le lard était aussi la nourriture de mon grand père cévenol et des garçons.

Lucian spunea...

eu nu-mi amintesc aproape niciodata visele, desi as vrea :)

Geocer spunea...

@Muse Lardon a l'ail ?

disa spunea...

@Geocer, c'est une nourriture bonne pour la sante, n'est-ce pas?

disa spunea...

@Lucian, se spune ca ne amintim doar visele care au o semnificatie in viitorul apropiat sau indepartat...

Geocer spunea...

C'est bon pour la sante, mais ca sent mauvais. ;)

disa spunea...

Tu as raison, mon cher!