http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

22 iun. 2009

"Un memoriu"

Mama mea imi spune sa-i scriu "un memoriu".

-Bine, zic, dar despre ce sa scriu, mami?

-Pai, de cand am facut casa, despre voi, la scoala, despre buna-ta, mosu...

Eu ii reamintesc ca atunci cand am scris si publicat o carte autobiografica, m-a certat si i-a cerut surorii mele un creion sa "fircaleasca"-sa stearga-ce-am scris despre tata, prietenele fratilor mei, despre familie, in general.

-Bine, zice ea, dar aia o fost mai demult...

Si asa trebuie sa-i fac pe voie mamicii mele si sa scriu ce-mi "dicteaza" , ca tare-mi place cum rememoreaza ea trecutul, pe care, de cele mai multe ori, il incurca cu prezentul...

4 comentarii:

Geocer spunea...

Cred ca scrii de zor la memoriu, ca vad ca pe-aici bate vantul.

adriana spunea...

memoriu....memoriu...dar sa stim si noi ce si cum...

disa spunea...

@Geocer, am probleme cu calculatorul. Acum scriu de la "pensiune".

disa spunea...

@adriana, va tin la curent...