http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

16 iun. 2009

Muscaturi de viespe

In curte, la tara, avem iarba.
Desi nu le supar pe ganganile care umbla peste tot, ele -mai bine zis, una- m-a intepat pe mine. Nu stiu daca era viespe sau albina, destul ca am simtit o arsura cumplita. Intial, am crezut ca s-a incins asa de tare marginea sezlongului pe care eram intinsa, dar, imediat, mi-am dat seama ca era intepatura.
Am splat locul intepat cu apa si sapun, am frecat bine-ceea ce era gresit- si am pus o lingura peste intepatura.
Totusi, locul intepat mi s-a umflat, a aparut o roseata, si, nici dupa o saptamana, nu a disparut roseata.
Oare ce i-am facut eu mititicei vietuitoare, de m-a "agresat"?
Edit:
Am vazut ca multe persoane acceseaza acest link. Ca sa nu fie dezamagite, deoarece nu gasesc informatiile necesare, va dau aceasta legatura:

4 comentarii:

Geocer spunea...

Te-a vazut ca lenevesti pe sezlong, de-aia te-a intepat. Daca e albina, cica e de bine : combate reumatismul. Daca e de viespe, nu stiu ce combate.

disa spunea...

Nu chiar leneveam. Abia ma asezasem.
Acum ma tem sa nu fiu alergica si sa am probleme mai grave.

Geocer spunea...

Pai pentru o roseata iti faci tu atatea probleme? Te mai ustura?

disa spunea...

Ei, ipohondria, bat-o vina!