http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

11 mai 2009

Nu era de acord...

Fratele meu, care vede cel mai mult de casa parinteasca, nu era de acord sa cumpar piscina, cica o sa vin eu cu prietele mele si o sa stam"dezgolite" in curte, si ne rad oamenii.
Numai ca eu am cumparat-o si el a amenajat locul unde credea ca voi instala un pavilion.
Ieri, in timp ce definitiva lucrarea, nu am mai rezistat si i-am spus care este destinatia acelui loc.
Intr-un final, a acceptat, cu resemnare, si a inteles ca doar noi, membrii familiei, ne vom scalda in "scaldatoare", cum zice mami.
Uff, am respirat usurata, ca totul s-a terminat cu bine, si nu l-am suparat prea tare pe fratiorul meu scump, cel mai mic dintre baietii mamei!

4 comentarii:

mihaella spunea...

sa ne pui o poza cu piscina gata amplasata.ce zici?

disa spunea...

Saptamana asta o voi pune in functie si o voi fotografia.

Geocer spunea...

Bine ca ti-ai luat, totusi, chiar daca fratele tau nu a fost de acord. Acum o sa vin si eu sa te vad cand stai la plaja "dezgolita", impreuna cu prietenele.

disa spunea...

Esti binevenit sa vezi peisajele din sat, nu "relicve"la plaja.