http://www.lasertriodental.ro/

Materiale stomatologice

http://www.lasertriodental.ro/

Un gând

Faceți căutări pe acest blog

Se încarcă...

AMESTECATE

Totalul afișărilor de pagină

8 dec. 2008

Teama

Mama, fiind o fire mai sensibilă, cu o sănătate mai precară, eu aveam o teamă patologică, la gândul că mama nu ar mai fi, teamă alimentată şi de mătuşa Rafila care o iubea mult pe sora ei, fiind cea mai mică, şi o credea mai plăpândă, nealimentată, cu mulţi copii, ce o istoveau.
Nici în coşmarurile mele cele mai cumplite, nu mă vedeam în situaţia să moară tata, care a fost un om sănătos tun, nefăcându-şi probleme din nimic. Nu ura pe nimeni, nu invidia, nu se certa. Deci ăsta era secretul sănătăţii sale, a liniştii sufleteşi, a trăirii în pace cu el însuşi şi cu Dumnezeu.

2 comentarii:

mihaella spunea...

Acolo sus stabilim multe inainte de a veni aici pentru a ne indeplini misiunea personala...tatal tau e cu tine si daca nu ai simtit pana acum va veni timpul sa-l simti.

disa spunea...

stii, draga mea, tatal meu a fost un om simplu, dar nespus de omenos, si sanatos, si de aceea ma doare ca nu am facut nimic pentru el, ba chiar credeam ca el va invia, si nu-l vor depune in mormant, asa cum am scris intr-un post.